Programy handlowo - magazynowe, gastronomiczne, księgowe, kadrowe, płacowe, KPiR - FORNET Marek Niedźwiecki

Przejdź do treści

Menu główne:

Programy handlowo - magazynowe, gastronomiczne, księgowe, kadrowe, płacowe, KPiR

ZARZĄDZANIE SKLEPEM - sprzedaż detaliczna, paragony fiskalne, zwroty do paragonów, rozliczenia prasy i opakowań, raporty kasjerskie.

PC-Market Lite

PC-Market Lite

Prosta wersja programu do programowania kas

184,50zł(z VAT-em)

PC-Market 7

Program dla sklepu - wersja podstawowa jednostanowiskowa
Obsługa dokumentów handlowo-magazynowych.

615,00zł(z VAT-em)

PC POS 7 - komputerowe stanowisko kasowe

- obsługa ekranów dotykowych i klawiatur programowalnych
- obsługa rozliczeń opakowań i prasy oraz sprzedaż w tandemie
- obsługa rabatów,
- obsługa kart lojalnościowych i kart płatniczych
- rozliczenia kasjera z różnych form płatności
- rozliczenie kasjera z gotówki w dowolnej ilości walut
- obsługa kodów ważonych
- rozbudowana konfiguracja uprawnień dla personelu
- obsługa dowolnej ilości kasjerów
- możliwość otwarcia równocześnie kilku paragonów.

995,00zł(z VAT-em)

Mini-Market

Oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane.

1.650,00zł(z VAT-em)
Small Business - sprzedaż, magazyn+ drukarki fiskalne

Small Business - sprzedaż, magazyn+ drukarki fiskalne

Program Small Business przeznaczony jest do kompleksowej obsługi małych i średnich firm ze szczególnym uwzględnieniem firm handlowych posiadających urządzenia fiskalne.

Mimo swej wszechstronności program jest łatwy w obsłudze, posiada przyjazną platformę komunikacji z użytkownikiem, a co najważniejsze doskonale sprawdza się w codziennej praktyce. Program wyposażony jest w szerokie możliwości raportowania, a wśród jego szczególnych cech należy wymienić dużą elastyczność pozwalającą na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb użytkownika.

680,00zł(z VAT-em)

PC-Petrol

System do kompleksowej obsługi stacji paliw.Ppracujących niezależnie i stacjach sieciowych - obsługi kart flotowych.
Cena systemu jest ustalana indywidualnie.

BISTRO BUSINESS

BISTRO BUSINESS

Doskonale sprawdza się zarówno w restauracji, fast foodzie, czy pizzerii
prosty w obsłudze, przejrzysty interfejs (czas szkolenia kelnera to ok. 15 min)
niewielkie wymagania systemowe, duża szybkość działania, 9999 pozycji menu,
dowolna ilość otwartych rachunków, możliwość pracy w sieci – do 10 stanowisk.

1.190,00zł(z VAT-em)
PC-Gastronom Insoft

PC-Gastronom Insoft

Podstawowe możliwości programu:
- obsługa zestawów gastronomicznych
- dzielenie rachunków kelnerskich
- obsługa drukarek kuchennych
- współpraca ze stanowiskiem Ekranu kuchennego
- zamrażanie rachunków wraz z obsługą stolików
- dowolnie programowalne panele szybkiej sprzedaży
- obsługa komentarzy w zamówieniach
- rachunki wstępne dla klienta
- logowanie do systemu kodem lub kartą magnetyczną
- obsługa dowolnej ilości kasjerów
- możliwość otwarcia równocześnie kilku rachunków
- przepisywanie rachunków innym kelnerom
- rozbudowana konfiguracja uprawnień (kelner/barman/manager/serwis)
- możliwość uruchamiania wersji anglojęzycznej dla wybranych kasjerów
- obsługa dwóch drukarek fiskalnych
- obsługa jednej drukarki fiskalnej z kilku stanowisk
- obsługa ekranów dotykowych i klawiatur programowalnych
- obsługa kart lojalnościowych i kart płatniczych
- rozliczenia kasjera z różnych form płatności
- rozliczenie kasjera z gotówki w dowolnej ilości walut
- sprzedaż w kilku poziomach cenowych z możliwością obsługi "Happy hours"
- rozbudowana konfiguracja programu z zakładkami dostosowanymi do potrzeb własnego lokalu
- wysokie bezpieczeństwo pracy i danych
- wystawianie faktur do paragonów

1.190,00zł(z VAT-em)

ZARZĄDZANIE FIRMĄ - faktury, zamówienia od klientów, obsługa kas i drukarek fiskalnych, programy księgowe i kadrowe.

Subiekt GT - system sprzedaży.

Profesjonalny system magazynowo-handlowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Dostosowany do wymogów i praktyk stosowanych w Unii Europejskiej. Obsługa kas i drukarek fiskalnych.

980,00zł(z VAT-em)

mikroSubiekt - system sprzedaży bez stanów magazynowych

Prosty system do ewidencjonowania sprzedaży z obsługą drukarek fiskalnych.

180,00zł(z VAT-em)

Subiekt nexo - 1 stanowisko

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

730,00zł(z VAT-em)

Subiekt nexo PRO - 1 stanowisko

Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. Pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego.

1.470,00zł(z VAT-em)

Rachmistrz GT - KPiR + środki trwałe

Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.

550,00zł(z VAT-em)

Rachmistrz nexo - 1 stanowisko

Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

550,00zł(z VAT-em)

Rewizor GT - księga handlowa + środki trwałe

Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.

1.840,00zł(z VAT-em)

Rewizor nexo - 1 stanowisko

Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.

1.470,00zł(z VAT-em)

Rewizor nexo PRO - 1 stanowisko

Rewizor nexo PRO to nowoczesny program do prowadzenia pełnej księgowości w małych i średnich firmach. Doskonale sprawdza się również w biurach rachunkowych. Rewizor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Rewizora nexo, stworzoną dla tych, którzy potrzebują elastycznego, otwartego systemu finansowo-księgowego.

2.700,00zł(z VAT-em)

Gestor GT - CRM

system zarządzania relacjami z klientami. Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.

850,00zł(z VAT-em)

Gratyfikant GT - kadry i płace

Nowoczesnym systemem kadrowo-płacowy. Nnikalny i elastyczny model wynagrodzeń, dający bardzo duże możliwości w zakresie tworzenia, zarządzania i naliczania wynagrodzeń dla pracowników.

1.840,00zł(z VAT-em)

Gratyfikant nexo

Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.

1.840,00zł(z VAT-em)

VENDERO - Twoja witryna w pięć minut

3 typy serwisów:
- sklep internetowy do 3000 produktów
- firmowy serwis WWW
- witryna z ofertą handlową do 3000 produktów

Pełna integracja z Subiekt GT i NEXO

550,00zł(z VAT-em)

Biuro nexo

Biuro nexo to program stworzony z myślą o biurach rachunkowych i doradcach podatkowych używających w codziennej pracy systemów z linii InsERT nexo. Wspiera biura rachunkowe w trzech głównych obszarach pracy:

- wspomaga typowe czynności wykonywane w każdym biurze, jak np. rozliczanie klientów czy śledzenie stanu zaawansowania prac w comiesięcznej obsłudze klientów;
- automatyzuje pracę na wielu podmiotach systemu InsERT nexo;
- ułatwia komunikację z klientami biura poprzez dedykowany portal.

850,00zł(z VAT-em)
Eset NOD32 Antivirus

Eset NOD32 Antivirus

ESET NOD32 Antivirus - 1 stanowisko, 12 miesięcy
Licencja w wersji elektronicznej, program do pobrania z Internetu.

130,00zł
Eset NOD32 Antivirus -  uaktualnienie

Eset NOD32 Antivirus - uaktualnienie

ESET NOD32 Antivirus uaktualnienie - 1 stanowisko, 12 miesięcy
Licencja w wersji elektronicznej, program do pobrania z Internetu

90,00zł
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego